tirsdag 8. mai 2012

glitternegler og mojitos.

Jeg sitter lutrygget foran mac'en på en fullproppet lesesal med bøker om kampanje- og kommunikasjonsteori oppslått foran meg. Jeg har sølt kaffe over hele meg og jeg kan ikke reise meg før alle har gått, for det seriøst ut som om jeg har tisset i buksa. Det er tusen ting jeg heller vil gjøre, tusen steder jeg heller vil være.

Da hjelper det å tenke på den fineste bursdagsfesten noensinne. Med glitternegler og mojitos og røde plastikkopper fra USA. Og verdens aller fineste venner som kom fra London, Oslo, Aalborg for å feire meg om som danset i stua og på soverommet. Seks personer sov i leiligheten og neste morgen var det på magisk vis nesten helt ryddig.

Jeg bad alle legge til de mest festlige sangene de visste i en collaborative playlist for anledningen.
glitternegler og mojitos.

Ikke 100% min cup of tea, men kanskje hvis jeg får litt whiskey i...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar