torsdag 20. oktober 2011

fargebukser med sleng, rugbrød og annet smågodt.

23 år etter at jeg så dagens lys for første gang bor jeg i København. I tiden i mellom var det platåsko, fargebukser med sleng, fall på sykler, kebab, trekantdramaer mellom bestevenner, nybakte kanelboller, reiser til BerlinBudapestLondonParisNewYorkSanFrancisco og så mange flere steder. Men det tar vi en annen gang.


Før jeg flyttet til København for halvannen måned siden bodde jeg i Aalborg i tre år, og har forlengst byttet ut kneipbrød med rugbrød, "feil" med "forkert" og har fått rosa førerkort med EU-flagg og DK i sirkel i hjørnet. Da småbylivet ga meg pusteproblemer bestemte jeg meg for å flytte til storbyen for å ta en master i språkpsykologi, som er akkurat så spennende og enestående og obskurt som det høres ut som!


I denne bloggen vil jeg legge ut bilder fra livet i København, vegetariske oppskrifter, Spotify-spillelister, filmtips og annet smågodt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar